Tala Fou

01

O le fale gaosi telefoni feavea'i a Saina o se tasi lea o fa'avae taua mo le gaosiga o lau telefoni feavea'i i le lalolagi.I Saina, o loʻo i ai le tele o fale gaosi telefoni feaveaʻi e tuʻufaʻatasia mo le gaosia o lau telefoni feaveaʻi maualuga, ma o le TC telefoni feaveaʻi telefoni feaveaʻi o se tasi oi latou.

TC telefoni feaveai screen fale gaosi o loʻo i Saina ma o se falegaosimea faʻapitoa i le gaosiga o lau telefoni feaveaʻi.O le falegaosimea o loʻo i ai masini gaosiga ma tekonolosi ma o loʻo tuuto atu i le tuʻuina atu o oloa mataʻina telefoni feaveaʻi i le lalolagi atoa.TC telefoni feaveaʻi lau fale gaosi lauiloa mo ana oloa maualuga ma gafatia gaosiga faatuatuaina, ma ua avea ma paaga taua o le tele o ituaiga telefoni feaveai.

I le avea ai o se tasi o sui o fale gaosi telefoni feaveai a Saina, TC telefoni feaveai lau fale gaosi oloa e le gata e taulai atu i le tulaga lelei o oloa, ae faapea foi i le puipuiga o le siosiomaga ma atinae gafataulimaina.E faʻaaogaina e le fale gaosi oloa faʻagasologa faʻagasologa o gaosiga ma tekonolosi faʻaleleia le siosiomaga ma ua tuuto atu i le faʻaitiitia o lona aʻafiaga i le siosiomaga aʻo faʻaleleia le gaosiga lelei ma le lelei o oloa.

O oloa a le TC telefoni feaveaʻi fale gaosi oloa e faʻaaogaina lautele i oloa o ituaiga telefoni feaveaʻi, e aofia ai smartphones, tablets, ma isi. ma le mautu, ma e mafai ona ausia manaoga eseese o tagata faʻatau mo lau telefoni feaveaʻi.

A'o fa'aauau pea ona atia'e le maketi o telefoni fe'avea'i i le lalolagi, o lo'o fa'atupula'ia fo'i le tulaga ma le fa'aaafiaga a fale gaosi telefoni feavea'i a Saina.I le avea ai o se tasi o sui o fale gaosi telefoni feaveaʻi a Saina, TC Mobile Screen Factory o le a faʻaauau pea ona tuuto atu i le faʻafouina o tekonolosi ma le faʻaleleia atili o le lelei o oloa, tuʻuina atu oloa sili atu le lelei o le telefoni feaveaʻi i le lalolagi gaosi telefoni feaveaʻi, ma le faʻalauiloaina o fale gaosi telefoni feaveaʻi a Saina i totonu. ole lalolagi ole telefoni feaveai lau fanua gaosiga.atinae ma le tuputupu ae.


Taimi meli: Mati-25-2024